Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Studeren op een voetbalbeurs in de USA?

  • MADE Scholarships

    Lijkt het jou geweldig om in Amerika te studeren en tegelijkertijd fanatiek te blijven voetballen? Dan hebben wij goed nieuws voor jou! In Amerika zijn er vele mogelijkheden om financiële steun te krijgen in de vorm van een sportbeurs. Het is helaas wel een ingewikkeld en tijdrovend proces om een geschikte coach en een passende school te vinden. Wij kunnen jou daarbij helpen. Wij beschikken over een uitgebreid netwerk van coaches en zijn bekend met de academische en sportieve eisen die aan je worden gesteld, om in aanmerking te komen voor een voetbalbeurs.

    Ga voor meer informatie naar www.madescholarships.com en laat je informeren door een van onze medewerkers!

  • Nick Mink

    Ik zou graag willen weten wat mijn mogelijkheden hiervoor zijn.

  • Hans

    Hey nick,

    Kijk eens op deze website : www.soccerships.nl

    misschien wordt het dan iets heldere.

    groeten,

    Hans

  • Dzintar

    Hallo,

    Mijn naam is Dzintar van der Waart geboren 01-02-1995. Ik speel bij Quick A1 en ben keeper. Ik speel 2de divisie. Ik geef mijn sport hoge prioriteit. Ik zou graag meer willen weten over de mogelijkheden om te studeren in Amerika in combinatie met voetbal.

    Met vriendelijke groet Dzintar van der Waart.