Nieuwerbrug(gem. Bodegraven)

TRAINING FOOTBALL SCHOOL

p/a vv de Rijnstreek, Weypoort 24, 2415 BW Nieuwerbrug,

(gem. Bodegraven), nabij WOERDEN

De JEUGD opleiding in het GROENE HART

Wat ons opvalt in de regio, dat juist kinderen die tegen een selectie aanzitten of iets lager spelen in de leeftijdsgroep van 6 t/m 13 jaar aan een trainer wordt toevertrouwd die:

1. geen trainersopleiding heeft gehad, 2. In vele gevallen goedwillende ouders zijn.

Toch hebben zeker na mijn ervaring bij vv Legmeervogels in Uithoorn, waar ik juist kinderen trainde, die niet in de selectie waren geselecteerd een jaar later d.m.v. extra trainingen per week wel voor 70% de selectie haalde. Overigens speelt nu 1 jongentje daarvan bij de Pupillen van AJAX. Onderwijl was ik hoofdtrainer B1. Dus 4x per week training geven.

Zoiets kan je ook bereiken in onze regio, 0348 en 0172 en speciale trainingen verzorgen per jaar in bovenstaande leeftijdsgroep op een bepaalde avond(en). Ik noem dit de Voetbalschool T.F.S., speciaal geënt op die kinderen die nog niet rijp zijn voor een selectie maar er tegenaan of er bijna inzitten.

Kinderen die in een selectie zitten kunnen uiteraard ook deelnemen. Hiervoor wordt op selectienivo getraind.

Ook kinderen die nog niet in verenigingverband voetballen en het ééns willen meemaken kunnen zich aanmelden en aan een proeftraining deelnemen!

Op de trainingen wordt uiteraard in groepen getraind en gekeken naar leeftijd en technische kwaliteiten per speler. Kinderen die niet in de selectie zitten of niet in verenigingsverband voetballen en degene die wel in een selectie zitten worden apart getraind.

Wie geven er training? Dat zijn trainers met een KNVB opleiding TC3 jeugd, of TC3/TC2 die deze groep veel omtrent techniek kunnen bijleren. Tevens zullen we om het geheel te realiseren een paar profvoetballers hierbij uitnodigen.

De opleiding wordt gegeven op de velden van de Rijnstreek(Nieuwerbrug)

Algemene toelichting

-De opleiding is gericht op het verhogen van de technische vaardigheden van jeugdspelers en beoogt geen concurrent te zijn van de verenigingen maar verleent juist een aanvullende faciliteit.

Indien u informatie wilt hebben kunt u kontakten met Marcel Wagenhuis,

06-41129929 of per e-mail magsenmedia@euronet.nl

zie ook: http://www.voetbalschooltfs.bestevannederland.nl

Met vriendelijke sportgroet,

Training Football School