Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

voetballers gezocht +/-40

  • posthoorn5, Amersfoort

    Hallo potentiele voetballers

    Wijn op zoek naar versterking voor ons elftal voor het aankomende seizoen. De gemidelde leeftijd ligt bij ons rond de 40jaar, een aantal vanaf jeugd aan het voetballen, ook een aantal die het voetbal na hub 30ste hebben ontdekt. We voetballen op Zaterdag, meestal aan het eind van ochtend. We doen het eigenlijk altijd wel voor een goede middenmootplek.

    We zijn inmiddels niet meer zo van de 3de helft, omdat de meesten van ons drukte heeft met kinderen enz. Echter 1a2 maal per jaar organiseren we een uitje of feestje waar we dat in kunen halen.

    Trainen doen we op dinsdagavond, altijd in de vorm van een partijtje.

    Interesse?….dan graag een reactie. Je kan zo instromen door op een dinsdagavond mee te trainen.

    Namens Posthoorn5,

    Bert

  • rehza

    Hoi,

    ik zag je reactie en ik wil na een poosje rust het voetballen weer eens oppikken. Rest nog een paar vraagjes……bij welke club kom ik (eventueel), wat is de contributie per jaar? Nog een dingetje ter info, aangezien ik doordeweeks in haarlem zit (bij mn ouders) en vanaf vrijdagavond tot en met zondagavond in bunschoten (vriendin) is het niet haalbaar om te trainen op de dinsdagavond. Plannen om naar bunschoten (of omgeving) te verhuizen zijn er op zich wel maar nog niet concreet. Zit ook nog met mn werk en aangezien dat in de buurt van haarlem is en ik in de transport zit op het ogenblik wordt het moeilijk op dit moment. Maar wie weet?

    Mocht u/jij nog vragen hebben …stel ze.

    groetjes rehza

  • Paul Hendriks

    Goedenmorgen,

    Ik las het bericht dat jullie op zoek zijn naar voetballers. Ik zou graag mee willen doen.

    Mijn naam is Paul hendriks 38 jaar en wil graag serieus voetballen met veel plezier. Ik ben serieus dus wil ook elke week trainen etc.

    Wat betreft levensfase komt het allemaal overeen, getrouwd en twee kinderen dus jullie bericht is mij niet vreemd.

    Met belangstelling zie ik jullie reactie tegemoet.

    groet,

    Paul Hendriks

  • rehza

    Hoi Bert,

    ik wil het toch weer eens proberen om een balletje te trappen. Ben anderhalf jaar geleden ook al bij jullie geweest maar toen was ik binnen vijf minuten alweer klaar toen ik een tik kreeg tegen mijn voet. Ben inmiddels momenteel bij een fysiotherapeut en zij raadt me aan om het toch maar weer eens te proberen.

    Ben ik nog welkom?

    groetjes rehza